Celties agri, pievienoties 05:00 pulciņam vai celties vienmēr pēdējā brīdī? Trīs izvēles, taču katra noved pie sava galarezultāta. Kuru izvēlēsies Tu? Rakstā uzzināsi, kāds labums ir celties agri!

Es katru darbadienas rītu ceļos 05:20, bet brīvdienās lielākoties 6:00!

IEMESLI CELTIES 05:00

1. Liekas, ka dienā ir vairāk laika un paspēj daudz vairāk!

Pieceļoties 05:00, tīri fiziski liekas, ka diena ir garāka, jo, kad citi ceļas, Tu jau esi paspējis aptuveni 2 h vai 3h darīt savas lietas. Tie var būt gan hobiji, gan darbs utt.

Esmu lasījis faktu, ka cilvēkam visproduktīvākās ir pirmās 2 stundas pēc 30 minūtēm kopš esi piecēlies, jo tad galva ir visskaidrākā, kā arī spēj koncentrēties vislabāk. Pirmās 30 minūtes ķermenis pamostas, un tad nākamās 2 stundas jāizmanto, lai risinātu dienas sarežģītākos uzdevumus.

2. Fitnesa mērķi

Bieži vien ir tā, ka pēc darba dienas ir grūtāk saņemties izdarīt iecerēto sporta nodarbību. Tam ir dažādi iemesli, piemēram, nogurdinoša diena, neparedzēti gadījumi, vienkārši negribas.

Loģiskais risinājums, lai radītu ieradumu un vienmēr atrastos laiks sportot, ir darīt to no rīta, kamēr vēl darba diena nav sākusies. Tad vienīgi ir jāpārvar sava vēlme palikt gulēt, taču, darot arvien vairāk, kļūs vieglāk.

Ja gribi būt starp Top 2% populācijas, tad arī ir jādara vairāk kā pārējim 98%, kaut vai sākot ar ikdienas mazajām rīcībām!

3. Kreatīvās rīta stundas

Kad ir vislabākais laiks, lai pārskatītu mērķus, sapņus un rakstītu darbības plānu, kā tiekšos uz tiem? Mana atbilde: no rīta, jo vakarā bieži vien cilvēki ir neproduktīvāki?, vairāk koncentrēti uz vienkāršām lietām, piezemētāki. Jāsapņo ir LIELI SAPŅI un jāzina konkrētas darbības, kā iesi uz to!

4. Nav nekādu uzmanības traucēkļu

Ikdienā, kad visi ir modušies, ir ļoti daudz lietu, kas novērš uzmanību, fokusu, tas ir, gan sociālie tīkli, e-pasti, zvani, ziņas, cilvēku burzmas, taču no rīta 05:00 nekā no tā nav. Tajā brīdī esi tikai Tu un Tavas domas.

Ja ikdienā sūdzies, ka nevari pabeigt iesākto, jo visu laiku tiek novērsta uzmanība, tad pamēģini šos pienākumus veikt no rīta un jutīsi, kā darbi iet uz priekšu!

5. Gribasspēka treniņš

Cik daudzi no mums ikdienā cīnās ar gribasspēka trūkumu, prokrastināciju? Lielākoties, lai kaut ko sasniegtu, ir vajadzīgs gribasspēks.

Kāpēc gan neuzsākt dienu ar labu sajūtu, ka esi bijis spēcīgs, piecēlies agri no rīta, lai izdarītu ieplānoto? No savas pieredzes varu teikt, ka sākumā ir ļoti grūti saņemties un izkāpt no gultas, ja iepriekš ir pierasts gulēt un celties tā, lai paspēj pēdējā brīdī sataisīties un doties dienas gaitās.

Šis ir labs veids, kā uztrenēt gribasspēku, cīņu ar sevi, jo katra mazā lieta, vai tas ir piecelties no rīta agri, saklāt gultu, kāpt pa kāpnēm nevis liftu, veido spēcīgāku.

6. Celies katru rītu vienā laikā!

Priekš organisma ir ļoti veselīgi, ka celies vienā laikā! Tādējādi iestrādājas bioloģiskais ritms, kurš jau zina, kad Tu celsies un pielāgojas tam laikam.

Mūsu iekšējam pulkstenim ļoti patīk regularitāte, atkārtotas darbības – ēšana, iešana gulēt, celšanās utt.- jo tādējādi viņš spēj sagatavot organismu jau iepriekš un nav pārsteigumu. Piemēram, ceļoties vienā laikā, jutīsies no rīta vairāk izgulējies, jo ķermenis zinās, ka jāceļas, un tas prasīs mazāk laika, lai adaptētos.

Galvenais jautājums: KĀ TO IZDARĪT?

Es ieteiktu nospraust mērķi un izdomāt, ko tu no rīta darīsi, lai ceļoties zini, kas sagaida. Tā noteikti būs vieglāk pamosties un izkāpt no gultas. Vēl palīdz tas, ka noliec modinātāju tā, lai to nevar aizsniegt neizkāpjot no gultas.

Agrāk mēģināju likt modinātāju, kas izraisa trauksmes sajūtu, taču tas padara procesu vienkārši neciešamu, tāpēc par modinātāja mūziku lieku to, kas pašam patīk un rada enerģiju.

Noteikti būs vairākas sliktās naktis, pēc kurām no rīta jutīsies neizgulējies, bet tas būs līdz mainīsi ieradumu par gulēšanu.

Kopumā, celšanās agri no rīta diezgan nozīmīgi cēla manu produktivitāti un daudz vairāk paspēju paveikt ikdienā! Katram ir jājūt savs ķermenis, es spēju pārtapt par “rīta cīruli”. Ja gribi izmēģināt, kā tas ietekmēs Tavu produktivitāti, noteikti iesaku!